2010. május 6., csütörtök

Kezdetek...

Mint minden történet ez is egy életrajzall kezdődik.Lara vagyok és egyetemista.Bánom hogy megismertem,bánom hogy szerettem de ezen már nem tudok változtatni.Hát ez az én történetem:

Minden egy őszi napon kezdődött ahogy kiléptem az egyetemről  ,amikor Emmabarátnőm lépett oda hozzám:
-Szia Lara !
-Szia Emma-mondtam mosolyogva.
-eljösz velem a mai sugarloaf koncertre,van két jegyem és nincs kivel elmennem .
-Hát persze , ugyis rég voltam már szórakozni.
-Akkor találkozzunk a koncert bejáratánál  20:00-kor.
-Oké persze
Aztán mosolyogva továbbment.Mire hazaértem volt vagy 18:30...Gyorsan elkészültem és elindultam.Mire odaértem Emma már várt rám..Bementünk ..és elkezdődött életem  legnagyobb estéje. Valahogy aztán elöre kerültem Emma a háttérbe szorúlva tombolt... kihasználva az alkalmat minnél előbre tolódtam..és ott hirtelen ott voltam az első sorba.
Szabival szemben... Felhúzott a színpadra ...kissé lámpalázzal küszködve de végigtáncoltam az egész koncertet...Mindezek után a kulisszák mögött elkezdtünk beszélgetni Szabival...
-És mik a terveid-kérdezte elbűvölő modorral
-Hát divattervezőnek készülők még van 2 évem Aztán külföldre szeretnék menni..
- Az jó ...Egyszer elmehetnénk egyet kávézni-Habozott.
nyeltem egy nagyot , nem akartam elhinni ő mégis csak tóth szabi és velem akar kávézni!Nagy levegőt vettem és válaszoltam:
-Persze jól hangzik.
Megadtam neki a számom .utána beszált a kocsiba egy puszit dobott és a kocsi elindult .A lábaim remegni kezdtek  ahogy nem volt a közelembe , de tudtam hamarosan újra találkozunk.

2 megjegyzés:

  1. Áááá ez nagyon jó :)
    kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ebből :)
    nagyon tetszik
    siessetek a kövivel :)
    puszi

    VálaszTörlés
  2. kösziköszi :D édes vagy :D
    hát kíváncsi is lehetsz, mi is azok vagyunk xD
    igyekszünk :D
    puszihello:)

    VálaszTörlés